Uitstel - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Claudine Boer - WaarBenJij.nu Uitstel - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Claudine Boer - WaarBenJij.nu

Uitstel

Door: Claudine

Blijf op de hoogte en volg Claudine

26 Februari 2013 | Nederland, Zandvoort

De marathon wordt verplaatst naar vertrek, 23 maart.
De boot is beschadigd door een ijsberg en kan niet uitvaren,
Echt balen, de voorbereiding moet verlengd worden.
En ik lag zo mooi op schema. Nu weer doortrainen maar.
Wel een grote teleurstelling, maar goed, het gaat wel door over een paar weken dan.
Wordt dus vervolgd!

  • 17 Maart 2013 - 19:33

    Jacqueline:

    Hoi Claudine. Nu bijna echt zo ver! Wauw. Ik zal aan je denken als ik mijn bescheiden veldloopje van 9 km in Groningen loop. Fijn dat we je zo kunnen volgen.
    Muchus Succesos! Geniet en doe toch wel een beetje voozichtig. Daarna weer een dagje badderen? Groetjes Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudine

Op 7 Maart 2013 ga ik de marathon van Antarctica lopen. Jarenlang op de wachtlijst gestaan en nu ingeloot.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 7867

Voorgaande reizen:

27 Februari 2013 - 14 Maart 2013

Antarctica

Landen bezocht: