Nog even... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Claudine Boer - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Zandvoort, Nederland van Claudine Boer - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Claudine

Blijf op de hoogte en volg Claudine

25 Februari 2013 | Nederland, Zandvoort

Vandaag maandag 25 februari, de laatste lange duurloop gelopen, 32 km.
Dat ging echt heel goed. Ik heb het gevoel dat ik er helemaal klaar voor ben, laat maar komen die marathon!
Vorige week ontzettend veel leuke reacties gehad op het kranten artikel, lieve kaartjes en ondersteunende sms- jes.
Wat een fijn gevoel is dat als mensen om je heen, ook uit onverwachte hoeken, je ondersteunen bij deze bizarre marathon.
Ik zal regelmatig aan de reacties denken als ik op Antarctica aan het lopen ben.
Dus, nu maar de koffer inpakken, ik kan niet teveel meenemen, de hut is niet groot op de boot.
Het is wel apart dat je nu al je drinken mee moet nemen wat je normaal drinkt tijdens de lange duurlopen.
De energiegels moet ik in een lege tube proppen omdat de papieren omhulsels niet op Antarctica mogen ivm het wegwaaien.
Allemaal dingen die op een lijst staan. Houd je je er niet aan, word je gewoon gediskwalificeert.
De eerst volgende update komt uit Buenos Aîres.
Nogmaals bedankt voor jullie support!
Sportgroet,
Claudine

  • 25 Februari 2013 - 15:38

    Jan Van Wees:

    Hoi Claudine,
    Je reis nadert met rasse schreden en wij willen je bij deze heel veel succes wensen .
    Ik denk dat je ook gerust het thuisfront achter je kunt laten want ik denk dat mamma carla wel een oogje in het zeil zal houden en hier en daar een helpende hand zal toe steken.
    Bij deze veel Antwerpse groetjes,
    De van wezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Claudine

Op 7 Maart 2013 ga ik de marathon van Antarctica lopen. Jarenlang op de wachtlijst gestaan en nu ingeloot.

Actief sinds 02 Feb. 2013
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 7865

Voorgaande reizen:

27 Februari 2013 - 14 Maart 2013

Antarctica

Landen bezocht: